Tack för den.

Hej!
Okej, nu blev jag lite ledsen på ögat, vänta en minut.
Det bränns. Ajajaj, fOck.

AA hej, tillbaka till verkligheten. Ännu en jobbdag avklarad. I spöregn. Roligt? Inte ett dugg. HAHA DÄR VA JAG ROLIG VAAAAA!!?!?!?!??!
Irriterad tjej.. Ganska SÅÅÅÅ!
Idag har jag städat Röhmans torg. Och städat en bil. Och krattat på matfors skolgård. Och monterat gungor. Och gjort ditt. Och gjort datt. Och gjort ditt och datt. Och. Och och och.

Det är lite spännande ändå. När man städar Röhmans torg, måndag morgon. Efter helgen. Mestadels hittar man bara det man förväntar sig. En sjuhelvetes massa fimpar, och en hel del krossat glas. Tomburkar osv. Men ändå är det lite småroligt. Att se vad folk haft för sig. Med tanke på att vi städade i fredags, och det är tjockt med godispapper överallt. Haha. En och annan kondom snubblar man även över. Haha. Roligt.

Nu hade jag inget mer på hjärtat. För tillfället, jag är fortfarande sur. Förbannad. Men jag är ett fucking PMS-monster för tillfället. Så ta inte åt er. Så jättemycket iallafall. Ni fattar inte ändå, hehe och det är det som är det roliga.
GUD vad roligt jag haft idag, eller hur? Roligt? Inte ett dugg. HAAAAAHAAAAAAAA!

Det var mitt inlägg. Och jag är nöjd. Så jag tänker inte förstöra det med någon fjollig bild. Det får ni leva utan, ni kan ju bara föreställa er hur jag ser ut nu.
Ironi.

Nu ska jag äta.
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0