Talking 'bout the rising sun.

Nu är jag hemma. Jag och Angelica stack till kvarniiiis, men iskallt i vattnet som det brukar vara såhär på höstkanten ( :''''''''''''''''''''''''((((((((((((((((((( ) så resulterade det i att vi bara låg i sanden och pratade i kvällssolen. Härligt det låter vaavavavaa? Det vare.
Sen stack vi hem till mig och käka middag, sill & potäter, yeahhh.
Drog vidare till ica, Ben&Jerry's för hela slanten!! Sen blev det te o köra o kolla på Lucksta mot Torpshammar på sörforsvallen. Sorry att jag inte hälsade på dig Isabelle, va tvungen å åka hem :)

Nu har jag suttit med ansiktsmask och pratat med mamma och moster. Nattade min lilla kusin och nu är det det även sängdags för lilla Amanda, som ska upp och jobba imorron KLOCKAN 6!

Natti natti folksss :)



Och grattis till Ulrik och Alrik som har namnsdag idag. EHEHEHEHEHEHEHHE.
Udda humör ikväll, eller hur dåååååeåeeeååeååeååeåe?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, sicken tur då :)

2010-08-05 @ 22:10:29
URL: http://pennyasklof.blogg.se/
Postat av: ANKAAAN

HHIHIHIIH!!<3

Du får ha det bra här hemma också!<3 PÖÖÖSSSS

2010-08-05 @ 22:31:08
URL: http://angelicape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0