You need everyones eyes just to feel seen

ÅÅÅH HEMMAAA!!
Så jääkla bra helg. Full rulle egentligen, men ändå så jääkla skön. Inte måsten, inte varit hemma en sekund. Underbart.
Fredag - jobb. Målade lekparker, bl.a. gungbrädan på Lucksta skola.
Måste bara berätta, när jag nästan är klar med att måla den där förbannade (numera) äckligt röda gungbrädan hör jag hur det tisslas och tasslas bakom mig. Eller det tisslas inte ens, det skriks: "MEN VAD FULT DET BLIR!?"
Uh, baaaaaarn.

Mamma & Viking kom och hämtade mig från jobbet, och sen bar det av till Bunhill ute på alnö. Hur skönt som helst, började helgen med att gå ner och bada. Haha, typ i mitten av augusti, känns lite sent men varmt var det än.
Grym kväll det med, brukar låta så va.
Har fantastiskt mycket fula bilder sen helgen, ska bjuda på ett par stycken lite senare. Brukar bli såååå.

Vaknade upp alldeles för tidigt i en soffa av att Viking låg och slog mig i ansiktet. Härligt, typ klockan halv åtta nångång?
Jepp. Klev upp, la oss ute i solstolar och bara va ett par timmar.
Vid tolvtiden började vi röra på oss, då bakisbad och frukost var avklarade.

Viking & ligan åt ett håll, jag och mamma åt nästa. Började med en sväng på stan (iofs var Viking&Moa med då, haha!)
Återköpte (vafan kallas det? reklamera?) biobiljetterna, såå gick och kollade på prideparaden och Mariette istället.
Köpte lite småskit som kommer up sedan.
Kilade upp på hotellet, bara va där med haha.
Sen ner på stan igen, köpte sushi och satte oss vid ån. Sen travade vi runt där ett bra tag. Somnade runt två. Härlig kväll, bjöd på en del gobitar.

Idag, tråkdag. Stack till Bunhill igen, nu har man precis tryckt en pizza och sitter och ler åt den dumma telefonen.
Ska leta upp lite bilder nu ja, KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0