Så gåre!

HELU!
Nu sitter jag i ett mörkt rum, skrattar lite för mig själv och schwättas som en gris.
ILLAAAA. Är på så grymt bra humör, helt sjukt. Blev en kväll med Moa & Penny med ett glas vitt och allmänt coolt snack. Sånt som vi är så bra på.
Haha, fick en del att grubbla över, varför är det så svårt ibland?
Man vill äta kakan och ha kvar den, eller hur dom gamla säger nu igen. Minnet glider.

Vill ni veta vad jag gjort idag? Ingentingken. Jo, massor, och lite till. Första dagen var inte så hemsk som jag trodde. Hehe, skönt. Hittade nya polers att bli lite tjenis med. Klassen är spänd, halvbra stämning, men det lättar förhoppningsvis. Det tråkiga är ju att det bara är tjejer. Och tjejer har en tendens att bli så jävla komplicerade. Näe, tacka vet jag pojkar.

Nu ska jag fortsätta skratta lite för mig själv, schwättas som en gris, och avsluta det här inlägget med, bland annat, en dagens outfit, såhär första skoldagen i ettan, Stil Hälsa Spa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0