Baby you got me falling uncontrollably in love

aa.. TJA!
Nu har jag blivit lämnad ensam igen. Ganska skönt ändå faktiskt. Har varit så uppe i varv hela dagen, helt sjukt.
Så nu sitter jag och kopplar av med Lars Winnerbäck i lurarna. Mums.
Dagen har flutit på bra, har varit på fantastiskt humör, lite stressad hit och dit bara. Hinna till lektioner och så. Men som tur är har man ett par sötnosar som står ut med en! Härligt :)

Efter skolan hämtade Marcus upp mig, sen stack vi hem till honom och väntade in Jesper. Åkte fläshjeep hem till mig och grabbarna lagade köttfärssås och spagetti. Sen vann jag lite spel över dom, och senare blev det högläsning ur SOLO.

Imorgon är det lååång dag i skolan, tio till halv fem.
JAA JAG TYCKER DET ÄR LÅNGT! :O
aja, kan bjuda på två bilder ändå, HAHA gud vilken rolig människa.

skön.
Nu ska jag fan sova! Fick ju sova ut imorse, sovmorron till tjugo i tolv, NAJS!
Nattinatti lovers! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0