jallajalla

Okej, nu ska jag göra ett och annat klart igen. Jag flyttar inte till tyskland utan stannar i sverige de kommande tre åren, sen vet bara gudarna vart jag tar vägen! :)

ÅÅHH HEMMMAAAAA!!
Från en gudshelg i Vålådalen, typ Åre. Ärligt, trodde jag att det skulle vara mycket roligare än vad det var.
Men kvällarna & nätterna var faktiskt roliga! Sov två timmar inatt, höhh.
Mer orkar jag inte berätta om helgen faktiskt, men jag har över 700 bilder sen helgen, så några ska man väl ta och leta fram ;) typ snart, när min dator slutar dampa..
Usch jag har levt på gotta hela helgen, och nyss satt man och tröck en panpizza, fyfaan.
Mår så jäkla illa nu, tänker borsta tänderna i arton minuter, sen kommer Marcus och hälsar på!
HÖRS! HÄÄJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0