CANDYCANDY, LICKME

TJÄNNAA!
Grym kväll igår. Känns lite som att jag alltid skriver så? Haha, men det var grymt mysig.
Kvarnviken med vackra människor, badade och bastade. Det tackar vi för!♥
Här är vi generösa med att må bra.

Gud vad det tog tid att skriva den där meningen, tio minuter.. Kom inte på vad som lät bäst, vad man skulle kunna skriva. Mitt huvud hänger inte med idag. Jag hänger aldrig med egentligen, men nu är det extremfall.

Aja, till saken. Slänger upp lite bilder sen gårdagskvällen :)


[bastu]

BJUDER.


Nu kom min moster in och hade långtråkigt. Shit klockan är bara ett?! Trodde den var typ. åtta.
Ja vad  ska man hitta på resten av dagen då? Varit vaken sen 7. Illa.

Hörs kanske senare.
KYSS♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

MY rubrik, BITCH

2010-08-08 @ 14:14:53
URL: http://pennyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0