You might as well embrace it

Hallöö.
Hemma från plugget nu, och hela jävla dagen har gått? Det är liksom. Kväll nu. Tänk i vinter också, när det blir alldeles mörkt och kallt och jävligt ute. Jaru, men ändå längtar jag lite till vintern.
Skäms över att säga det, men ack så sant ;/ När man får kila runt i tjocksockar! Gud så mysigt!

På tal om Gud, så ska jag umgåsas med honom hela helgen. Imorgon bär det av med de blivande konfirmandledarna till Vålådalen, typ vid norska gränsen (nästan, kanske, ungefär). Där stannar jag coh kommer först tillbaka på söndagkväll. Men datorn kommer nog med tror jag!

Juste, Hanna Felicia Stennek! Ring mig när du ser det här, du måste hjälpa mig o packa, h3h3. Antingen äre min eller din telefon som dampar, men jag kan iaf inte ringa dig :)

Idag klev jag upp först sju, tog en rejäl sovmorgon. Tog bussen in till stan och irrade runt lite tills jag hittade hem till Lina, Wingan. Käkade smiley-rostade limpmackor och sen kilade vi ner till ica och köpte kakor.
Haha, vi fick värsta brillianta idén igår att vi skulle ha godsaker i skåpen! Så vi trippade till skolan med en stor icakasse i handen, innehållande vaniljdrömmar och feztis!



YEAH.

Kommentarer
Postat av: Liiiiinis

hahaha Wingan, så jävla skön.

BEJJJJJJJJJJB (L)

2010-08-27 @ 17:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0