BAILANDO

Tjenispenis.
Igårkväll var det första gången i världshistorien som jag inte kunde sova. Seriöst.
Jag brukar kunna sova närsomhelst, varsomhelst. Men ICKE. Jag somnade klockan fem (på dagen) eftersom jag inte hade någonting att göra. Väcktes av pappa runt halv sju-sju tiden. Sen var det kört. Gick runt i lägenheten, drack vatten, käka pizza, men mestadels spelade jag mobilspel. Gick ut och gick i det snorkalla Sundsvall, men gick in efter tio minuter och duschade varmt. Pratade med mamma, pratade med Viking. BLÄ.
Somnade runt ett(!), för mig aaaassent när jag är själv.
Klev inte upp förrän tjugo över nio och nu sitter jag här i plugget med havregrynsgröt i magen och en stelfrusen mössa på huvudet. Kallt? Yezbox.
Idag är det data sen hälsa som gäller. Sen ska jag städa hemma i finrummet, och sen hem. HEMHEMHEM.

Jag funderar på om jag kanske ska sammanställa hälsoenkäten vi gjort på skolan. Men finner ingen ork.

Ikväll får ni veckans bravader, och även en kortfattad resumé om vad jag ätit idag.
KYSS

those were the times.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0