couldn't care less

Visste du..
att jag vill ha - tonvis med pengar
att min senaste kyss - var lika fin som alla andra
att jag lyssnar mest på - radio, alldeles för mycket radio

att jag pratar - svenska, engelska, tyska, ett ord på kinesiska och yttepytte med italienska

att jag inte gillar - hästar

att min första riktiga kyss - var i en källare 
att jag avskyr när folk snackar - om hästar (SÅ SANT MOA!)
att kärlek är - nyupplevt
att jag gillar att - vakna bredvid någon jag tycker om
att jag aldrig kommer att - orka bry mig
att jag är hemligt förälskad i - men hallå det är inte hemligt ju?
att sist jag grät var - idag, det var iskallt

att min mobiltelefon är - alldeles för gammal och alldelels för älskad

att när jag vaknar på morgonen - är jag antingen jättetrött eller jättehungrig, oftast både och.

att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna
att idag har jag - inte borstat tänderna, men gått och lagt mig ändå
att jag just nu tänker på - vafan det va jag fick för sms nyss..
att i kväll ska jag - sova, HEMMA!
att i morgon kommer jag - åka med mamma till plugget! 
att jag hoppas - att det var lite sanning i det smset hahaha.

Har du:
Någon som förstår dig? yes
Någon som du saknar? yes
Någon som du hatar? nope
Vem kramade dig senast? mamma?
Vem pussade dig senast? pontus
Vem ringde dig senast? viking
Vem ringde du senast? mamma 
Vem var hemma hos dig senast? oj ingen aning
Vem var du hemma hos senast? viking
Har du några kärleksproblem? nej inga alls! 
Har du pratat med någon idag? haha ja
Har du gråtit idag? aa
Har du skrattat idag? aaa!

Jag:

Är singel? nej :)
Svär ofta? ehe, ja.
Sjunger i duschen? bara om jag är ensam.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? pyjamas? men ja 

Skrattar åt dina egna skämt? alltid!

Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? hm, aa 


Har du:
Piercingar? yezz

Syskon? aa
Jobb? näe inte så värst 
För många vänner? nejdå
Rymt hemifrån? haha ja, men ja hann inge långt, det va för jobbigt å gå
Färgat håret? yes

Bra självförtroende? ja

Sagt "jag älskar dig" till någon? ja

Varit kär? nja

Gjort något olagligt? kanskee

Somnat i skolan? ohja

Brutit ett ben? nej

Tappat bort mig i min hemstad? säkert!

Sett en fallande stjärna och önskat? ja

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja

Smugit ut utan lov? nääe?

En hemlighet som ingen annan vet? ja, eller njae

Sovit en hel dag? JAPP!

Somnat gråtande? hmm kanske, inget vad jag minns

Hånglat med två personer eller mer på en kväll? hah, ja 

Blivit generad inför folk? ohja

Varit kär i någon utan att säga det till personen? njaaaeee
Ätit musslor? nej
Haft ett förhållande i under en månad? m 
Blivit kallad player? inte seriöst
Färgat ditt hår svart? ja

Vad:
Längtar du till mest just nu? morgondagen / helgen

Ska du göra i helgen? vara med pontus tror jag, sen fira jul

Har du för kläder på dig? trosor, NEWBODY!!

Gjorde du igår? var på skolan, sov och var ute och gick. 

Ska du göra i sommar? vad ska jag inte göra i sommar?

Åt du senast? glass!

Har du för mobil? Sony Ericsson T700, LOVE. 

Köpte du senast? två mandariner
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? men hua

Vem/vilka:
Slog du senast? brorsan, fast bara lite löst..

Fick du sms från senast? petter, fast pontus, tror jag

Pratade du med? mamsen

Skulle du kunna göra allt för? oj

Var du med senast av det motsatta könet? viktor?
Kan du lita på mest? hmm
Vet mest om dig? dom bästa


Allmänt:
Har du pussat en groda? yez  

Kan du hjula? yez

Biter du på naglarna? nej
Är du EMO? näeva?
Vad skulle du göra om du vann en miljon? vad skulle jag inte göra?

Skulle du kunna hoppa fallskärm? Oja!

Har du sjungit inför publik? japp
Följer du mode? nääva? 
Är du hungrig? jävligt ofta kan jag säga

Är du blyg? tjaa, kan hända, inte ofta dock!

Kommentarer
Postat av: HAHAHAHAHA

HAHA, tokigt!!!!

2010-12-15 @ 15:02:41
URL: http://pennyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0