min bästa vän, i plural!

VARNING, sentimentalsnack.

Min bästa vän.
Alltså jag måste ändra det där jah. Till mina bästa vänner.
För jag har flera stycken. Jag har många rättare sagt.

Jag har mina bästa tjejkompisar, som varit mina bästa i fyra års tid.
Dom har jag gjort allt med, verkligen allt. Okej inte allt, men nästan. Haha. De har alltid funnits för mig, någon av dom. Och vi blir alltid sams trots att vi bråkar. Det finns så mycket kärlek till dom i mitt hjärta, ni anar inte. Kärlek jag inte alltid lyckas visa alltid. Kärlek som jag inte alltid förstår mig på, som jag inte alltid klarar av. Jag har sårat er, ni har sårat mig. Men det spelar ingen roll, vi hittar ändå alltid tillbaka till varandra.
Jag funkar inte utan er, jag älskar er, alltid.
Sen har jag andra vänner, som jag inte pratar med så ofta. Som jag inte träffar så ofta, men som jag fortfarande räknar som mina bästa vänner. Sådana vänner som jag kanske inte pratat med på hur länge som helst, men som jag ändå kan slå en pling till och det känns som att vi träffades igår. För dom finns kvar hos mig, för vad som än händer. Ni är kärlek.
Slutligen har jag en vän, som jag fungerar bra ihop med. Jag menar, riktigt bra ihop med. Vi har inte varit vänner så länge men har så jävla kul ihop och gör gärna mycket tillsammans. En kille jag kan lite på till fullt. Som också finns om jag behöver. Han ser mig som jag är, och vi kan verkligen prata om allt. En förjävla bra vän det, tycker ni inte?


♥♥

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0