WERRI IMPORTANTE INFORMATION IN DIES INLÄGG

Hey folks.
Det är dan före dopparedan. Men eftersom julafton inte börja förrän på kvällen, eller iallafall får man inte öppna några julklappar förrän på kvällen, så anser jag att det är dan före halvdan före dopparedan.

För tillfället sitter jag och hittar på mina egna ordvitsar. Garvar åt dom som ett jävla as. Delar med mig av dom. Och garvar ännu mer åt dom. Alltså ni fattar inte hur roligt det är.

I vilket land lever det bara utomjordiska datanördar?

HMMM JAAA?? Nu är ni allt nyfikna vavava?
Kanskekanske att jag avslöjar svaret på självaste julafton som en liten julklapp, svaret på livets gåta, erat grubblande som hållt er vakna på nätterna! Vilket land kan det vara?

I HAD THE TIME OF MY LIFE.
Okej Amanda, sluta dampa. Vi hörs när vi hörs, och då återkommer jag med svaret, HEHEHEHE.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0