dödödödödödödöödödödö

Tjatja, nu är jag hyfsat sur. Jag sa till mamma igår att jag behövde klippa mig eftersom jag inte gjort det sen i november, och så lyckas man boka klipptid helt själv, fixade fram nr tillomed. Och sen ringer jag till mamma och hör att det är ok och det är det och allt är frid och fröjd. Och nu säger hon att jag inte alls får klippa mig "det ryms inte i månadens budget"
Vad är det för jävla sätt?! Nä nu är jag sur.
Ska ta bussen till fucking dansträning nu. Och tänker då tamefaan inte bry mig om vad tanterna säger, men jag vägrar byta från mina mjukisbyxor, så det så. Dom får glo bäst dom vill.
Och det här inlägget blev ju helt fuckedup?!!?!
Tror jag ska göra ett videoinlägg när jag är förbannad nästa gång.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0