Godmorgon, eller?

Tjena! Bloggade inget igår men for hem till Amanda på fest. Satt där ett bra tag och sen kom det lite mer folk, vi åt tacos och spelade nåt spel haha. Blev en hel del bilder men tror inte att det är så många som platsar på bloggen direkt, dom hör inte hemma här hah. Inte nånstans iofs. Men fyyyfaan vad kul det va! Det här behövde vi flickor! Haha en del iaf :D

Idag klev jag & Moa upp typ åtta :S skulle på danskurs, dåligt tänk kom vi på efteråt, det blev ju inte sådär överdrivet mycket sömn inatt hehe. Har varit på danskurs hela dagen, kulkul, var lite kämpigt eftersom man var så trött, men vadå? Lite sömnbrist har ingen dött av ;) Nu har jag precis avnjutit en lång dusch, LOVELY! Snart är det käk och sen lär jag väl gå och lägga mig? haha..

Okej då får några enstaka bilder ändå, haha.







puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0