grr

Har enormt lite att göra.



1. Ica reklamer, haha nördat från massa olika länder, hur fult är inte det? Men det verkar vara det enda som får mig på bra humör nu.



2. Sparkar, vet inte hur många som brassat förbi här nu med hundarna i släptåg, såå sött!



3. Red hot chili peppers, musik man behöver för en dag som den här...


Under the Bridge



1. Den här dagen, har haft så fruktansvärt jävla tråkigt. Men har ingen lust att göra nåt heller, tänker fan bara sitta här & sura tills det händer nåt.

2. Folk som inte hör av sig när dom ska, fyfan vad less jag är. Ska jag behöva ta det här?

3. Extremt jävla jobbiga föräldrar, och dom slutar fanimej aldrig vara jobbiga när man skriker åt dom, dom bara står där och flinar, fan vad arg jag blir på sånt!!!!!!!!!! Fattar dom inte hur man ska bete sig eller ?!?!??!?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0