lalala

TJEJERNAS PINSAMHETSTEST 2010

har du pojkvän? ney
är du oskuld? nope
har du hånglat med någon 2010? heh aa
har du kramat någon 2010? aaa
har du hatat någon 2010? nja, vet faktiskt inte, tror inte det :)
har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? japp
har du haft sex 2010? nej
är du kär nu? mjoaäe
kan du vissla? JOHANNA JAVISST KAN JAG DEE
äger du en mascara? ja, ett par stycken hörru ;)
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? vet inte, kanske :)
är du emo ? nope
är du brat? nope
gillar du vältränade killar? jafan ;)
gillar du nörd-killar som pluggar? asså..spelar det nån större roll?
gillar du tjejer? haha va? ja.. eller jag känner mig inte attraherad av dom som victor skulle uttryckt det ;)
är du bisexuell? nej
har du nångång tyckt om någon i din ålder? har ja nog, ja
är du brunett? jajamensan
är du blond? inte på utsidan, MOAHAH
är du glad? jarå

HELT SERIÖST.
vad har du på dig för underkläder? svarta trosor haha mer får ni inte veta
hur gammal har ditt äldsta hångel varit?  91:a
när hade du sex senast? -

SENASTE.
vad var det senaste du åt? minns inte
vem fick du sms av senast? robin
vem skickade du sms till senast? robin
vem ringde dig senast? christoffeer
vem hånglade du med senast? det tar vi inte här.
vem pussade du senast? ja vene
vem kramade du senast? mamma
vad drack du senast? vene
när gick du på toa senast? sisådär tio minuter sedan om det är så viktigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0