onödigt tidsfördriv

Vad heter du? - Amanda
I mellannamn? - Josefine
Vart bor du? – Utanför sundsvall
Trivs du där? - nja
Brukar du läsa horoskop? – aa när jag har dom så
Har du körkort? – haha aa
Vad spenderar du dina pengar på? – mest kläder och onödigheter
Brukar du bli för full? – det har hänt
Antal kuddar i sängen? - 4 just nu
Mc donald's eller burger king? – måste nog säga donken
Nästa mål i ditt liv? – vet inte :) är en sån där som tar dagen som den kommer, men kanske komma in på det gymnasie jag valt
Hur svarar du i mobilen? – hallå
Vem ringde dig senast? - christoffer
Vad sa den som ringde? – det minns jag inte
Antal timmar sömn inatt? – haha.. 4?
Sov du ensam? - nejnej

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: jag
Såg dig gråta: jag vet ärligt talat inte
Fick dig att gråta: ingen aning


Du gick på bio med: dunno
Du gick på stan med: Moa
Skällde på dig: Haha.. öh, nån igår kanske?

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja
Bråkat med ditt husdjur? – det gör jag jämt!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - nja
Tagit droger? – nej
Vad är du mest rädd för? – jag vet faktiskt inte
Vilka kläder sover du i? – tshirt & trosor
Vart vill du gifta dig? – det spelar faktiskt inte så stor roll haha ;)
Vad hatar du verkligen? – falska människor
Har du varit kär? - ja
Kör du bil? – nej
Har du ett jobb? – nepp
Gillar du att ha folk omkring dig? - jajemen
Är du ett hälsofreak? – nej

STUFF:
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? – ja det har jag säkert
Är du ensam nu? – ja, eller inte ensam i huset, men i mitt rum
Vill du gifta dig? – hm, nån gång kanske
Vill du ha barn? – mjo maybe

DE SENASTE 48 TIMMARNA:
Gråtit? - nej
Köpt någonting? - aa
Varit sjuk? – haha, vad räknas som sjuk..?
Sjungit? – OHJA!
Sagt "jag älskar dig" i verkligheten? - alltför många gånger
Velat säga till några att du älskar dem? – jarå :)
Träffat nån ny person? - hm, ja :)
Saknat någon? - ja
Kramat någon?- ja
Kysst någon? - haha, ehm aa
Haft sex med någon? - nej

SENASTE:
Låt du hörde: hah higher på radion
Sak du stal: jaja
Senaste människa du slog: ingen aning
Senaste bussresan: hem till amanda

FÖRSTA:
Första bästa kompis: natascha 
Första jobb: barnvakt?

Första inhandlade skiva: jadu, shakira elr nå

Första piercing/tatuering:  räknas öronen?


Kommentarer
Postat av: viking

du säger donken bara därför att ni inte har nått burger king i sundsvall ;)

2010-02-23 @ 18:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0