.punkt.

Hejbloggen.

Nu har jag lagt på luren för Christoffer. Haha sötnos.
Har packat klart inför morgondagen. Ser dock inte fram emot tågresa med min älskade bror.
Jag har snittat upp kladdkakan, eller jag "kladdig" var den ju knappast, är mer som typ... kubb fast ännu hårdare.
Fattar inte vad jag gör för fel, jag är helt enkelt inte ämnad att vistas i ett kök.
Har slagit in presenter till farfar & mormor, dom ska få toapapper med sudoku på, mammas humor ni vet..
Vad har jag mer gjort ikväll? Pratat i telefon. Heeeela kvällen.
Och lyssnat igenom typ hela min spotifylista ?! Hahaa... need some music!

Jag är på punkthumör. Punkt. .punkt. haha visst är jag rolig? Har sådan humor ikväll.

Vill inte gå på skolan imorgon, det krockar så. Har äcklig uteidrott, skidor, blä. Och sen ska man släpa på den där nedrans fettoväskan ett tag på stan innan Bertil kommer åka hem med den.

Tåget går 16.52 imorgon, håll mig sällskap via telefon, annars bryter jag typ ihop.. :(

Nu har jag tillochmed pluggat lite hemsk tyska, and I'm heading towards my lovely bed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0