shakyshaky

Haha nu sitter jag här och mitt huvud dunkar som bara fan. En nackdel med att gråta.. Iaf för min del, för när jag gråter hyperventilerar jag som bara satan! Och tillslut orkar man inge mer så man bara sjunker ihop och då kommer huvudvärken PANG.

Haha men bli inte oroliga nu, jag mår fint! Satt och grät till en gammal film faktiskt :') Hahahaha..
Har fortfarande inte packat klart men jag blir bara deprimerad av det.. Jag vill gå på träningen ikväll men jag vet inte om orken kommer finnas på min sida för att jag ska kunna ta mig igenom ett träningspass. Joo kanske det. Har inte gått på söndagsträningen på typ fyra veckor. Aja baja.

Aja nu ska jag rutta in mig mot duschen och förhoppningsvis sluta skaka.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0