tobaad tobaad



1. tjocksockaaaar!
behöver jag säga mer? Love.


2. Space Cowboy
Fått nå ryck o lyssnat asmkt på han haha, älskar hans dialekt ;) Plus att han är äckligt jävla snygg!


Never Again

Boyfriends Hate Me

3. Glatt humör!


4. Mys.
Verkligen vad jag behöver nu.



1. Min blogg
Jag har ju en minidator, och på min dator ser min blogg helt okej ut, men om man kollar på andra så ser den helt miffad ut ju! Får fan inte till det. Har lixom bloggen på ena sidan, sen är det tomt, och så har jag menyn pv andra sidan! Usch asfult. Plus att min blogg inte innehåller nåt vettigt hahaha.

2. När folk inte är tydliga med vad fan dom vill!
Hur många gånger har jag itne dissat det? Hatar't.

3. Vinter, dö!



4. Reklamen på spotify,GAAAhH!!
 

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0