tuesday

Halloj, sitter hemma nu efter ytterligare en dryg tisdag i skolan.
Dubbel SO på morgonen, men vi fick semlor av vår lärare, haha hon är så söt, som en liten farmor! :')
Hade vikarie på eftermiddagen så det blev väl inte sådär jättemycket gjort trots allt.
Hade lite svårt att hålla mig vaken tillochmed.. hehe.
Just nu sitter jag här i mitt kök och läser mitt horoskop för den här månaden.
Mycket tyder tydligen på att en kompis har problem och min ekonomi tycks vara i balans. Jo TJENA! Eller ja, jag sitter och funderar hårt på vem det skulle kunna vara som hade problem, men kommer inte på nån, och min ekonomi är defenititvt inte i balans! ;)
Jag som är singel har en "goding" i min närhet som drömmer om en chans, och jag kan bli förvånad när jag upptäcker vem det är. Öh... visst hahahahaha! Min turdag är nästa onsdag. Haha, får se till att jag kommer ihåg det då! ;)
Idag måste jag verkligen sätta igång med hälsouppsatsen, har skjutit upp på det i typ två veckor nu. Den ska vara inne på fredag och då har vi även fysikprov. USCH! Om det är någonting jag verkligen inte har lust med, är fysik.
hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: adafgsfb

testing testing

2010-02-16 @ 21:24:55
URL: http://amandaqvarfort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0