hellyeah, tjey men bra humör!

Häey, sjukt bra dag! Eller aa, kanske inte helt. Men har varit på bra humör hela dagen, även när hanna snodde min halsduk och jag fick springa som fan i hela skolan och blev attackerad av en 96:a? ;) Hahaha, vilket jävla liv.

Hanna & Penny följde med mig hem, vi kollade på lite filmer sen i helgen, fyfan. Käkade äcklig middag (förlåt mamma, mindre god!), och tröck i oss sjukt mycket glass, så jävla gott!
Satt och kollade på Alvin & Gänget också, förjävla söt film alltså.

Hade ju konsthistorieprov idag oxå, gick åt helvete, men men får väl hoppas att man får behålla sina tre bokstäver i betyg iaf.. :) Sitter och drygar med nån på msn och är allmänt glad bara hahaha.

Tänkte köra lite hiss & diss idag oxå, nu när det (efter två-tre dagar) gått upp för mig vad Christian menade med hissen. Ni vet.. Hissen går inte ända upp till mig ibland... ;) Bääääd hjumor.



1. Ni som kommenterar! Och däribland Christian, eftersom han så väldigt gärna ville vara med på ett hörn ;)

2. Glass! Jaa, men hallå, känner ni inte att vi börjar gå mot varmare tider? 33- grader är väl ingen match för en Vanheden? ;)

yummie!


3. Snart är det prao + lov, jajjemen, vi går verkligen mot bättre tider!

4. + tecken, haha internt.



1. Skola, uuuuuhhhfff.. men det som inte dödar, det härdar.

2. Min blogg, it sux!

3. En äckligt tyst telefon, it sux even harder.



Haha okej jag kom typ inte på nåt att hissa & dissa, va ba tvungen att göra det för Christians skull ahhahaha!
Tjenatjena pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0