sorry ;)

MEN FITTAAA!!! Jag hade gjort värsta braa inlägget och så lyckades jag trycka bort allt!!!!!

Aja, orkar inte skriva hela.. Har suttit hela kvällen med gitarren och försökt lära mig den där fucking låten jag inte fattar nåt av... Men jag gav upp och nu dundrar det bra musik ut ur min stackars minidator istället. Ljudet suger, men ändå, det är vad jag behöver nu.. eller är det glass kanske..?

Funderar lite på om jag kanske ska gå och sova, lika bra det. Fast klockan är inte ens åtta än saatt näe. Kanske ska ta och rutta in mig mot duschen? ÄÄeeh orkar inte, vill inte, fryser. Är faktiskt på bra humör. Kanske ska ta och driva med någon? Haha, finns ingen att driva med.

Jag kanske ska ta och göra ett sånt där onödigt test bara för att plåga er? Inte för att jag tror att någon av er orkar sitta och läsa dom, mer än Viking, Christian & Penny då, men dom kan vi gott plåga! MOAHAHAH!

Hur gammal är du om fem år? 20
Vem var den sista du träffade? hm, mamma & brorsan
Hur lång är du? 167 tror jag :)
Vilken var den senaste film du sett? Alvin & Gänget! ♥
Vem ringde du senast? christoffer
Hur löd ditt senaste sms och till vem? till anders - Ja.:)
Vad är dagens planer? Ta en dusch, sen sova
Föredrar du att ringa eller skicka sms? båda :)
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda som fan ;)
När såg du senast din mamma? en halvtimme sen kanske :)
Vilken ögonfärg har du? Gröna
När vaknade du idag? tjugo i sju!
Har du någon gång hittat en katt? ja, 3 stycken
Vilken är din favoritplats? hos pappa tror jag, eller hannas kök, eller min säng!♥
Vilken plats föredrar du minst? aah...
Var tror du att du befinner dig om tio år? vet inte, någon annan stans ;)
Vad skrämde dig som barn? Flugor
Vem fick dig att skratta senast? christoffer
Är du för ung för att äga vinylskivor? jopp
Har du stationär eller bärbar dator? bärbar mini ;)
Sover du med eller utan kläder på dig? men lite ;)
Hur många kuddar har du i sängen? 4
Hur många landskap har du bott i? öööööhm..................... 3? ett i schweiz, det som stockholm ligger i & så nu, vad det nu heter, västernorrland?
Har du någon gång spytt på fyllan? nope
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? alltså det beror ju på! är det vinter - skor, är det sommar - barfota, är man hemma - strumpor!:D
Är du social? yes i am! :D
Vilken är din favoritglass? vanilj med kolasås!♥  
Vad skulle du göra om du vann en miljon? shoppa !
Tycker du om kinamat? yes
Tycker du om kaffe? ney
Vad dricker du till frukost? juice, eller brustablett :D oboy händer ibland de oh
Sover du på någon särskild sida av sängen? I SÄNGEN FFS!
Kan du spela poker? nej
Är du en beroendemänniska? whaat?! näe?
Känner du någon med samma födelsedag som din? nej :)
Vill du ha barn? kanske, jo det vill jag nog, en viggo :)
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, en del tyska
Har du någonsin åkt ambulans? nope
Föredrar du havet eller en pool? bada!!
Vad spenderar du helst pengar på? kläder och onödigheter
Äger du dyra smycken? gör ja säkert
Har du någon gång testat narkotika? nono
Vad var det senaste du stoppade i munnen? haha en hårnål..
Vem är den roligaste människan du känner? haha, ööh svårt val, men hanna när hon verkligen får till det! ;) Annars äre ju helt klart jag själv?!
Har du några ärr på din kropp? nåt enstaka
Vad har du för ringsignal? Kiss my Sass - Cobra Starship
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? jajjemen massor!
Flirtar du mycket? haha, näe? inte med många inte :)
Vart togs din profilbild för din blogg? i idrottssalen under julbalen last year ;)
Kan du byta olja på bilen? aa, det enda jag lärde mig av moppekortsboken ffs!
Har du fått fortkörningsböter? ney
Vilken var den senaste bok du läste? haha, linas kvällsbok :) 
Läser du dagstidningen? nono
Dansar du i bilen? vem gör inte det?
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?  inte fan vet jag :o
När var du i kyrkan senast? hm! minns verkligen inte :o 


där har vi den! ;)
kyss


Kommentarer
Postat av: christian

Roligast är juh jag?

2010-02-26 @ 19:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0