fredag!!!

1. Vad heter du?
amanda qvarfort
2. Vad kallas du?
ööhm, amANda, amAndA, ööh... hörru? :)
3. Vad vill du bli kallad?
amAndA! ;)
4. Födelsedatum?
19 juli
5. Stjärntecken?
kräfta
6. Lunar?
hahaha noway!
7. MSN?
jajjemen
8. Helgon?
nej
9. Vart bor du?
sundsvall
10. Vart är du född?
sarnen, schweiz
11. Har du en egen dator?
yes
12. Vem är din/dina bästisar?
haha dombästa ;)
13. Har du något husdjur?
jaa..
14. Vad ska du göra i sommar?
jobba, softa
15. Favoritfärg?
har typ ingent, blå möjligtvis
16. Turnummer?
64 & 3
17. Vad älskar du mest?
dombästa
18. Intressen?
du ;)
19. Favoritband?
no idea
20. Favoritlåt med ditt favoritband?
ingen aning
21. Namnsdag?
26 oktober, REMEMDER REMEMBER!
22. Vad skulle du vilja heta? (Förnamn - Andranamn - Efternamn)
haha viggo charles? ;)
23. Vad heter du på din Msn just nu?
'amandaqvarfort,
24. Hur många online?
33 :)
25. Vem är 10:nde online?
axel lundberg
26. Vem har du blockat?
nåt freak
27. Hur många olika grupper har du?
2, online och offline & mobil trorja
28. Har du några olästa mejl på Hotmail?
nope, läste nyss! :D
29. Har du några nya kommentarer i din bilddagbok?
nej, bara förut när ja logga in ;)
30. Isåfall - hur många?
one
31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut?
har faktiskt ingen bild av min drömkille, bara han är avslappnad och får mig att skratta :)
32. Beskriv ditt hår?
uhff, svart med utväxt haha
33. Har du några piercingar/tatueringar?
bara öronen
34. Vart skulle du bo om du fick välja?
italia!
35. Skulle du bo i lägenhet eller villa?
haha wtf?!
36. Vilken färg är snyggast på kläder?
olika
37. Vad har du på dig?
2 par strumpbyxor (haha kallt juh), 2 linnen, mammas kofta, underkläder & tjocksockar (ofc!<3)
38. Har du något i håret just nu?
lite vax hahah
39. Vad har du gjort idag?
skolan, dansat & skridskor
40. Vad ska du göra imorgon?
sova & kanske sticka till penny :)
41. Hur mår du just nu?
bara fint! :) något trött bara
42. Hur brukar du annars må?
haha men va, olika?
43. Är du sjuk?
inte mer än vanligt :)
44. Har du ont någonstans?
ja
45. Har du gått till tandläkaren detta året?
nepp
46. Vad heter din pappa?
tomas
47. Har du några syskon?
jupp 4 stycken, men bara 1 helsyskon
48. Vilket är ditt favoritdjur?
katt skulle jag väl tro
49. Äter du ofta godis?
no comments! ;)
50. Vilket är ditt favoritgodis?
salt!
51. Vad är det finaste som finns?
äkta vänskap
52. Vilken är din favoritdryck?
hm, apelsinjuice
53. Vilket är ditt favorit tv-program?
kollar typ aldrig på tv :D
54. Vilken är din favorit veckodag?
fredag
55. Vem är din förebild?
vettefan asså
56. Vad är bäst med dig?
att jag är så jävla rolig kanske? ;) Haha näe men jag är väl förmodligen rolig att umgås med, dvs om man står ut med mig ;)
57. Har du några komplex?
hmm, kanske något litet men inte så att jag tänker på det :)
58. Hatar du någon just nu?
hata är ett starkt ord, så nej
59. Saknar du någon just nu?
varje minut
60. Har du kysst en apa?
haha... var på väg att skriva det en riktigt elak kommentar där men det ska vi ta & låta bli! xD
61. Vilket husdjur skulle du vilja ha?
minigris!
62. Är du allergisk mot något?
reeeekeeer, & nåt sorts pencillin typ
63. Har du ngt nytt gästboksinlägg i din bilddagbok?
nej
64. Hur många bilder har du lagt ut?
2761!
66. Vilket band är det sämsta som finns?
finns mkt dåligt haha
67. Är du kär?
helt allvarligt vet jag inte.
68. Isåfall i vem?
hm,
69. Vad är din civilstatus?
va? singel?
70. Vad har du för sexuell läggning?
straaight
71. Är du homofob?
nejnej
74. Vilket är det fulaste tjejnamnet?
dagny, desirée
75. Vilket är det fulaste killnamnet?
rutger
76. Har du varit hos frisören det här året?
jajjemen
77. Använder du nagellack?
nej haha orka?!
78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster?
ett par gardiner & en rullgardin!
79. Har du eget rum?
aa
80. Har du en dubbelsäng?
120! Love.
81. Har du en egen platt tv?
nej, en tjockis
82. När flyttade du senast?
mitten av tvåan, ca 6 år sedan
83. Vilken stil har du?
min egen, helt klart :)
84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?
skulle inte vilja gifta mig med en kändis ;)
85. Vilken kändistjej har snyggast kropp?
HAHA inte fan vet ja
86. Vilken kändiskille har snyggast kropp?
hm, vet inte :)
87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?
men nej?!
88. Har du hoppat studsmatta det här året?
nepp :(
89. Vilken är den godaste frukten?
mandarin & kiwi <3
90. Äter du grönsaker varje dag?
jodå, ungefär iaf :)
91. Dricker du så mycket vatten som man ska?
nej
92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig?
normal
93. Hur lång är du?
167 cm, sådeså ;)
94. Är du nöjd med dig själv?
jarå, det kan jag nog säga att jag är faktiskt :)
95. Vad är du bra på?
bordshockey HAHA! närå men typ.. dansa :) skratta!
96. Har du en egen hemsida?
bloggen? ;)
98. Hur gammal önskar du att du var?
haha jaru 15 sux, 18 troja :)
99. Vad är klockan just nu?
17.58
100. Är det jobbigt att svara på frågor?
nejdå
101. Hur ser din dataskärm ut?
öh..? ja den är ganska ljus...
102. Har du städat idag?
nepp
103. Har du varit ute idag?
jajjemen! på ett par griller tillochmed! ;)
104. Vem ringde du senast?
christoffer
105. Vad var du senast arg på?
madre mia
106. Vad har du för status på msn just nu?
online
107. Vad har du ätit idag?
knäckeBRÖD(nöjd nu hanna? ;), skollunch & mariekex
108. Önskar du att du var tjockare?
en aning.
109. Hur många hus har du bott i?
3 hus, 1 radhus, 4 lägenheter tror jag. Då ränkar jag med pappa & då vi bodde i schweiz 
110. Är du medlem på Last.fm?
whAAt?
111. Lyssnar du på Webbradio?
näe
112. Bäddar du sängen?
nej :)
113. Har du lätt för att somna?
nja.
114. Snarkar du?
näe faktiskt inte. jo när jag är förkyld.. ;)
115. Vad har du för startsida?
bdb
116. Har du ett sladdlöst tangentbord?
nej, bärbar dator
117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon?
aldrig! hemskt ju! :o men jag brukar vara på högtalare och det tycker vi inte om!
118. Vad lyssnar du på just nu?
Imogen Heap - Say Goodnight and Go
119. Vad har du för ögonfärg?
green
120. Vill du tatuera dig?
kanske
121. Vad har du för visningsbild på Msn?
en på mig :)
122. Vilka sidor/program är du inne på nu?
spotify, fb, bdb, bloggen, pennys blogg, msn, limewire, bilder x)
123. Laddar du olagligt ner musik?
haha ja
124. Har du en egen iPod?
aa men den är trasig :'(
125. Är du fet?
nej
126. Vad önskar du dig i julklapp?
haha men va?
127. Ska du köpa Prada-mobilen?
nej?
128. Har du sett filmen Linas kvällsbok??
aaaa, på sexualkunskapen i åttan! ;)
129. Är du EMO?
ney
130. Vad stör du dig på?
haha mycket (a)
131. Vad är EMO enligt dig?
allvarligt talat bryr jag mig inte :)
132. Brukar du lyssna på hög musik?
ja
133. Vad gör du om dagarna?
skola, hmm ligga och dega i min säng? ;)
134. Tycker du om popcorn?
aa, men bara om man tar en hel näve & mjölar in allt på en gång!
135. Vilken är din favoritläsk?
hmm, vet inte :) trocadero om man inte dricker för mkt av den ;)
136. Vad är din favoriträtt?
tror fan att det är tacos :D
137. Vad tycker du om raggare?
flääshigt ;) haha nä inte vet jag :D
138. Vad tycker du om punkare?
vejt ikke :)
139. Har du skurit dig själv någon gång?
a när jag skar tomater. hah men aldrig självmant :)
140. Är du död?
stendöd.
141. Är du osynlig?
invisible, hur fan stavas det?! ;o
142. Filar du naglarna?
nej
143. Har du fräknar?
nej :(
144. Har du posters på dina väggar?
haha nej
145. Vem är snyggast i My Chemical Romance?
och de är? x)
146. Vem känner du som har haft mest mobiler?
emma! eller jag ;)
147. Vilket är ditt favoritämne?
slöjd tror jag :D
148. Vilket ämne hatar du?
kemi.............
149. Vilket ämne har du bäst betyg i?
tyska, bild & slöjd
150. Vilket ämne har du sämst betyg i?
har en hel del g, men just nu tror jag det är kemi
151. Favoritstad?
stockholm
152. Favorit Loka?
päron
153. Cola eller Cola Light?
inget ;)
154. Älskar du din dator?
haha njaeee
155. Är din dator bög?
hahahahaha alltså wtf?!
156. Vad är ditt favoritplagg?
mi padres skjorta
157. Vilka affärer handlar du oftast i?
många, cubus/carling i think :)
158. Vart handlar du? (Stad)
sundsvall?
159. Favorit TV-serie?
greys! <3
160. Tycker du Top Model är roligt?
jadå äre väl
161. Vilken är din favoritbok?
assååå, läsa är inte min grej... ;)
162. Favoritfilm?
alvin & gänget maybe :')
163. Vilken är den bästa musikgenren?
min egen!
164. Bada eller sola?
sola, & lite bada om det inte är så fasligt kallt ;)
165. Katt eller hund?
katt
166. Åska eller sol?
båda faktiskt, det kan vara sjukt mysigt med åska! :)
167. Vinter eller sommar?
sommar!! så jääävla less på vintern nu!
168. Knarkar du?
music, yes
169. Röker du?
nej
170. Super du?
nope
171. Äter du?
äta bör man annars dör man, äta gör man ändå dör man!
172. Snusar du?
nej
173. Röker vattenpipa?
nepp
174. Är MER gott?
jarå,
175. Tycker du om salt?
jajjemen
176. Har du kysst din egna spegelbild?
aa :D
177. Vad tänker du när du ser din spegelbild?
olika från dag till dag, men oftast typ HAHA! :D
178. Ät en banan!
inte så jätteförtjust i det faktiskt ;)
179. Har du runkat någon gång?
aa, varje dag
180. Använder du för mycket hårspray?
nej använder typ inte alls :)
181. Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det?
haha nejnejnej, högst 2 ggr!
182. Favoritsäng?
MIN LÄTT!
183. Har du en snåpp?
AHAHAHAH vad äre för mongo som gjort frågorna egentligen? xD
184. Har du sovit i en säng på ett varuhus?
nej
185. Vill du ha sex just nu?
KLART?!hahaha..
186. Vem av alla du hånglat med är bäst på det?
hahahahaha, det håller jag för mig själv ;)
187. Favoritmeny på McDonalds?
bigmääc skare va!
188. McDonalds eller Burger King?
jaa antagligen donken eftersom sundsvall inte har nåt burger king DOH! Annars det burger king som ligger där pappa bor! :D
189. Svart eller vitt?
svart ibland, vitt ibland
190. Rosa eller grönt?
grönt
191. Död eller levande?
"rädda joppee.... " haha närå, levande ofc!
192. Rädda Joppe?
HAHAHAHA säällan!!!! Jag läste inte frågan innan hahahah :D är man bäst så är man
193. Tittar du på tv just nu?
ney
194. Skulle du kunna vara med i en porrfilm?
hahaha nej
195. Favotitkaraktär i Simpsons?
homer (L)
196. Skulle du kunna sjunga på allsång på skansen?
självklart! :D
198. Skulle du vilja gifta dig med Marilyn Manson?
nej
199. Skulle du kunna tänka dig att ha sex med någon i Blink 182?
vilka?! förmodligen nej
200. Städat eller stökigt?
lagom!
201. Bästa sexplatsen?
sängen?
202. Favorithalstablett?
men hallåå.. nu är ju frågorna bara skumma ;)
203. Är du ofta sjuk?
nej typ aldrig :)
205. Vågar du rapa högt inför andra?
haha jadå det är klart :)
206. Skriver du mer än två utropstecken?
HAHA inte om det inte är riktigt riktigt viktigt ;)
207. Vad är klockan nu då?
19.05, men jag har varit nere & ätit emellan också! ;)
208. Vad är det för datum?
26 februari
209. Vad ska du göra sen?
kolla på tv med familjen maybee ;)
210. Är du inne på MSN nu?
aaa
211. Hur många har du blockat på din msn?
en! :D
212. Är nallar söta?
jajjemen, men bara min nalle! <3



sommarminnen. <3

BRA DAG FFS! Har varit på sånt fucking bra humör hela dagen! Tror jag.. har jag det? :D hehe, nu sitter jag i min säng och det sticker i ögonen, vad gör jag om nätterna egentligen? Jag som trodde jag sov, men icke då. Creepy.. JAJA, hade dans på skolan idag, tycker faktiskt att det va kul, va kul o se vilka av killarna som var så fruktansvärt omogen haha.. Jajjemen :) Sen hade vi nationella muntligt i svenska (igen), bleah. Hade skridskor på idrotten kulkul. Har suttit nere och snackat med mamma och anders efter maten ett tag. Känns som att det lugnat ner sig mellan oss nu, :)<3 Fick en bra deal på barnvaktsvillkor imorgon kväll också ;) hähä. Imorgon sticker jag nog med dom en sväng till stan, vill införskaffa lite jeans jag kan leka med, har typ 12 par, men jag vill ha några jag kan experimentera med. Tacka gudarna för second hand annars vet jag inte vad jag hade gjort. Förmodligen hade jag väl tillverkat mina jeans från scratch hahah!
Ge mig sommar!!!!!!!!!!!!!

kyss

Kommentarer
Postat av: christian

det stavas invisible som du skrev :D

2010-02-26 @ 19:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0