weallhatemondays

jaha, redan gått en vecka sedan förra måndagen då.. Fan va fort tiden går egentligen haha.
Sitter som vanligt i datasalen, det är ju måndag nivet.

Fattar knappt nånting av tekniken, fortfarande.
Har inget att skriva om, eller jo hårfönen men det finns lixom ingen fakta alls?!
Penny & Moa sitter brevid mig och jobbar för fullt, jävla geeks ;)

Men who tha fuck cares? Är på konstigt humör, som vanligt, det är ju måndag nivet. Kanske beror det på att mina piller ändrar färg? Haahhaha!

Efter skolan tänker jag åka hem och sova. Möjligtvis duscha. Har äckeluteidrott om nån timme. Urkasburkas. Skridskor, jag suger på det. Men det är ju måndag nivet.

Ikväll äre träning med mina allra bästa vänner IngaBritt och Einar, Paul och Lillemor, mina små pensisaar <3 HAH, pensionärer! LÄS INTE FEL NU! Hehe, ja. Det är ju måndag nivet.

Ska träna två timmar tror jag och sen hem. Och sova! Jaa, det är ju måndag nivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0