bitch

Hejallasötabloggisläsare!
Det skrek NEJ i hela huvudet nyss när jag skrek den meningen. Det var såååå inte jag! Nu är jag sur. Inget fungerar ju!

Min iPod är trasig, men har iofs inte gjort nåt åt den meeen...
Moa tänker inte dansa ikväll, och det irriterar mig nåt så förjävligt! Tack.
Jag har slut på gratis sms, fans jävla balle. ursäkta franskan.
Jag lyssnar på glad gullig musik, och det får mig bara ännu argare.
Hela huset luktar pepparkakor för Alice har bakat det av nån anledning.
Det får mig att tänka på julen, inte vad jag behöver just nu.
Ingen hör av sig, men jag kan ändå inte svara.
Mamma kommer alldeles snart komma upp och skrika på min om träningen, tro mig, jag känner min mor.
Pappa har inte hört av sig, surprise.
Jag vill beställa biljetter. TYP NU?!?!
Jag saknar min Moa, förlåt.
Det är nåt med min andra älskling, men hon vill inte prata om det.
Min tredje älskling är i norge, kom hem!
Min sista älskling är inte min älskling, grrrrr. Jag vill ha den kotten.
Min blogg suger, vill bara kräkas. BLÄ!

Slänger in en cpbild som dagens outfit.


Jeansleggins
Linne
                 VeroModa
Kofta

fuckthis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0