busiluskrus!

Hejhej shena mellan bena all 6 bloggläsare! ;)
Börjar se en negativ trend hos mina stackars läsare, har jag gått och blivit tråkig? Min statistik suger haha. Är väl dags o börja göra reklam igen, får upp mot tjugo läsare då i ett par dagar sen dalar det ner kan jag lova.. :)

Men jag älskar er 6 som alltid kollar läget ändå ;) Ni får mig på bra humör! Så idag blir ni hissade! :D

Nu ligger jag här på mage i våran stenhårda kökssoffa (fråga mig inte varför jag ligger här, jag bara hamnade här hahahah!) och naturligtvis knaprar jag på faluhonung á la amandacarport!
Mahaha, gott som fan, ni borde testa! ;)

Har faktiskt suttit hela kvällen med dom där satans byxorna haha! Men dom blir faktiskt rätt bra.. Tänker inte ge er någon bild än ;) Man kan ju få hoppas att ni kollar min blogg senare också, hehe!
Har lyckats måla lite färgstänk på dom, lite fläääshigt sådär, skrivit lite random saker bara för att det va så kul o kladda och så. ;)

Jag är väldigt social ikväll känner jag. Men jag har ingen att vara social med... Min familj har jag ingen lust att vara social med för dom är... min familj ikväll.. Haha, aa ni kanske fattar vad jag menar? ;)

See you later aligator!
pussss


Kommentarer
Postat av: Fru IQ

Puss på dig Amanda!Jag skulle också vilja ha en hård kökssoffa.

2010-01-22 @ 23:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0