Dagens Fundering!

Tjenis penis! Mår mycket bättre nu vill jag lova, inte fått i mig nån riktig föda än men massvis med (numera) äcklig utvispad cola... blä, men jag kan röra mig utan att magen vänder sig utochin och jag kan stå rakt upp utan att falla ihop! Det är en förbättring kan jag lova ;)

Nu framåt kvällen blir jag ofta lite finurlig av mig, när jag är typ jättetrött men ändå. Och kvällens fundering handlar om ålder.

Det är lustigt det här med ålder... inte lustigt kanske, men jag vet inte hur jag ska uttrycka mig..
Men nu är det nytt år och jag satt framför tvn och såg på icareklamen om stig som försöker hitta kärleken och det slog mig plötsligt att folk har blivit gamla! :o Eller ja.. äldre x) haha, Anders träffade mamma när han var 32, och nu ska han fylla 40 i november! Det är ju sjukt :o Och syrran ska bli 6 och börja på förskolan, vafan är det här?! Brorsan ska börja fyran, och jag ska välja gymnasie om bara någon vecka?!?!

Det skumma är att jag känner inte alls så om mig själv haha! Jag menar, jag oroar mig inte för att bli sexton, men tänk er Penny övningsköra EN BIL! en riktig sådan också! ;o

Och jag har massor med kompisar som går och blir 18 i år! Och en ganska nära kompis, den jäveln går ju och blir tjugo! Vad är det här?! Mamma blir 44, snart 45. Hon har alltid sagt att hon är tant på senaste tiden, och jag har inte hållt med, men när man tänker efter, är inte 45 lite tant ändå?

Jaa det var dagens fundering haha det bara slog mig x)

puss

Kommentarer
Postat av: PROFFSFÖRAREN

Men hörredudu! Jag skullle då övingsköra hur fint som helst! Lärde mig ju att cykla i sommras så det är väl inte ömöjligt? :O ;) Jag ska då visa dig, vänta bara ett tag så ska du nog se mig ute på vägarna :D:D:D

2010-01-14 @ 23:31:44
URL: http://pennyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0