ON THA FUCKING BOAAT!

SHENA!! Jag vill bara börja med att berätta att jag är sjukt stolt att jag fixat internet!

Igår klev man upp äckligt tidigt, vid sju, och nå timme senare satte vi oss i bilen och ruttade in oss mot la stockholmos. Kom fram några timmar tidigt hahaha, men kunde iaf checka in på båten rätt tidigt.

Fördrev tiden genom att typ gå och bada, kika lite i affärerna, mysa.
Kvart i sex lämnade båten hamnen och vi va på g! Haha, ascoolt.. ;) Fixade mig till middagen, blev kläderna som på balen, hihi. Bilder kommer nog, men internet på båten är jättesegt så det skulle förmodligen kollapsa om jag la upp bilder nu hehe.

Kvällen blev väldigt lyckad, trots att man var fast med familjen utan nån att snacka med. Men blev faktiskt roligt till slut och skålade in det nya året med några som jag inte har någon aning om vilka det var haha! :)

Det konstiga var att jag gick och la mig tjugo i ett! :o haha astidigt juh! Men sov gott och vaknade av finsk jävla högtalarmeddelande.. HAHAHA ippsitippsi nu ska ni gå uppsi! Jaha, hehe käkade frukost och gick sen i land i Tallin!
Shopping i mitt hjärta! Haha, härligt värre :) MEN! Tallin var inte så jävla lätt att hitta i! :O
För det första kom vi på ganska snabbt på att det var ju nyårsdagen och inte en enda jävla butik hade ju öppet?
Det stog "suletud" på varenda jävla dörr! Hela jävla tallin var ju suletud!
Haha men lyckades ju hitta ett ställe tillslut som hade öppet ;)
Efter att varit helt lost i tallin i nå timmar! :o men hann snålåka spårvagn! hahahahhaahahah! Och köpa kådisar för elva spänn 3-packet ;)

Irrade tillbaka till båten vid fyratiden, käkade runt sex och nu har vi bara softat. Ligan är nere och badar just nu, vilket dom gjort dom senaste två timmarna ;o haha
Jag sitter vid nån bar och väntar, är för övrigt på underbart humör!
Och nu börjar mitt skrivande bara bli en röra. vi hörs sötnosar
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0