tuesdayy, yes!

Hallihallå kapten blå! Idag är det tisdag, hahah läste lite bloggar innan och då stog det i varje inlägg att idag äre tisdag så jag var ju ba tvungen o skriva det jag med, moahah!

Tisdagar suger, för vi har bara tråkiga lektioner.. Men har faktiskt lyckats jobba under dom för en gångs skull!
Känns bra, känns bra. åkte hem två, städade undan lite i mitt rum (syns dock inte), kollade på tv och bara softade.

Har nyss hjälpt mamma med maten, eller ja, jag kryddade köttfärsbiffarna och hällde vatten i en kastrull, mer var det faktiskt inte haha! Menmen, nu sitter jag och rensar mig kamera eftersom jag har så sjukt mycket bilder på den! Är på 14 november nu, haha alla pyjamasbilder från Hannas födelsedag, vackert... ;)

Är faktiskt på hyffsat humör nu, surpriiiiiseee! ;) Haha, vad skrev jag igår egentligen? Huga, men så blir det ibland.
Dock har jag ingen lust att göra nånting idag. Är lite småless på familjen kan man säga.. Är lite småless på dom flesta, men ändå är jag glad hihi! :)

Det är många som kör dagens låt nu, så jag tänkte slänga upp några såna jag o.


Jizz in my Pants - The Lonely Island


Your love is my drug - Ke$ha


Vet inte vad som hände med storlekarna men men..
Några låtar som gått några gånger genom iPoden idag. Hahaha ;)



Dagens hiss:

Haha, bitchigt värre,hiss & diss ni vet ;) Närå, men dagens hiss/tummen-upp/humörboost, vafan ska man kalla det?, går till mina underbara vänner :) Ni är bäst, jag älskar er!


ni gör mig lycklig.



Dagens diss:

Haha, dagens diss går tyvärr till kärleken. Ingen mer kommentar.


Nu har jag käkat spagetti & köttfärsbiffar, mmmmm... ;) Gott vare!

Det var allt för stunden, vi hörs!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0