fått massor gjort! :D

CHACHAA! Mår förvånandsvärt bra idag faktiskt! :) Eller, jag må jävligt bra faktiskt haha.
Idag har vi städat undan julen. Gjorde inte det i onsdags haha, men då var det så många sjuka så vi orkade inte.. ;)
Och jag har städat mitt rum, woho fett stolt! Det blev värsta fint moaahha.
Inte städat så mkt sen typ i somras, rensade garderoben och sminkbordet tillomed ;)
Sen hängde Anders upp resten av hyllorna & tavlorna jag ville ha upp.
Känns lite creepy att ha ett självporträtt i sitt eget rum, ovanför sängen tillomed, men har fnurlat på att ha det länge så fick väl la testa nu.. :) Laddar kanske upp en bättre bild nån annan gång. Annars finns det en miniatyr längre ner.




I stora rummet blev det två hyllor & en tavla som for upp. Har fortfarande en vit hylla som ska upp i högra hörnet, men det blev inte av idag. Får bli nästa gång. Haha, hittade kyckling-affischen uppe på hönshusvinden för lite över ett år sedan och tyckte den var söt, så då fick den en ram och blev upphängd hihi. :)


 ~  ~

Har bloggat extremt mycket de senaste dagarna, bra eller dåligt?
Tror det blev typ sju inlägg i torsdags, haha. Men jag var ju sjuk och då hade man inte så mkt mer att göra hihi.
Men idag tror jag ni får nöja er med typ två! ;)
Nu ska jag rita, HAHA! Känner mig otroligt kreativ idag ska jag lova. ;) Vi hörs senare!
puss från en friskis! :D

Kommentarer
Postat av: Anders

De blir bra det där ska du se.

2010-01-16 @ 19:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0