fixat internet på bussfanskapet!

Hejhoppgummisnopp.
Nu sitter jag på bussen, fyfaan säger jag bara, haha!
Klev upp typ kvart i tio och packade ihop och käkade lite potatisgratäng :)
Sen cyklade vi (jag satt bak på cykeln med all packning och viking stackarn fick kämpa på med cyklandet hahaha!) till stan och satte oss på en buss som vi trodde va rätt, meen det var inte så, utan det var fel buss... hahaha, så vi fick gå tillbaka en bra bit.. för att sedan hoppa på en annan buss (som vi bara åkte med en hållplats..) och sen va vi framme vid willys där min buss till sundsvall skulle komma.
Och vid det laget frös jag så fuckat mycket om fötterna att det gjorde ont ända upp till knäna :o hahaha tyck synd om mig! närå, men jag hade tamesatan ingen känsel i fötterna längre...
Efter typ 25 minuter (!), kom iallafall fanskapet till buss och nu sitter jag här, precis påbörjat en fyra timmars lång resa hem. uh! menmen, har ju sällskap i telefon iaf :)<3
iaia, vi hörs folket!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0