FRiDAY

Hejsan hoppsan alla glada! :)
Idag är det äntligen fredaaag! Haha otroligt skönt. I helgen blire att vara med allra bästa flickor för min del. Mysigt värre!

Idag har det inte hänt något sådär jätteintressant.. Jo jag skrev prov i två timmar! Jobbigt, men det gick ganska bra hoppas jag. Slutade sent, även det var jobbigt kan jag lova. Tog bussen hem tjugo i fyra och nu sitter jag här och knaprar på knäckemackor med honung på! Det måste vara det godaste som finns! Hahaha, det är någonting mellan mig och honung, det är det verkligen. ;)
Har varit förvånansvärt glad idag! :D Inte för att jag inte brukar vara det, men det har känts bra iaf hihi.

Funderar på vad jag ska göra nu.. Kanske ska ta och dammsuga lite eller börja slita ett par jeans jag fått av Anders. Dom skulle nog bli riktigt snygga som baggyjeans. :) Men dock måste jag nog göra rätt mycket på dom.. Och göra något åt bakfickorna för dom är verkligen sjukt fula haha!
Kanske blir en för- och efterbild lite senare! Vem vet ;)

Slänger nog in en dagens outfit lite senare men nu orkar jag inte datorn nå mer, vi hörs.

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0