frIIIIIdayyy!! äntligen <3

Tjatja. Känns inte som fredag idag inte.. Men skönt äre! Haha med tanke på att jag var bombsäker på att det skulle vara lördag i onsdags så känns det lite konstigt.
Seg dag idag, men minns fan inte om vi gjorde nå kul hehe. Både Moa & Hanna är borta så det känns lite konstigt faktiskt... Så jag fick stå ut med penny hela dagen! Hahahaha, nej då, det gör jag så gärna så ;) Förutom när hon stormar in och skriker fitta åt en, haha dumburk, du använder verkligen ordet fitta i dom flesta meningar.. Ajsingbajsing!
Sitter här och småskrattar lite för mig själv, inte åt nåt speciellt, är bara glad hihi.
åkte hem två, sköööönt som faaaaaan! Har typ suttit och fixat håret en timme nu, det är helt fuckedup! Men som tur är har jag fått låna en plattång av penny. Den suger och platta med haha, men den var bra om man skulle göra lockar med den. Får väl gå med mössa hädanefter.. ;)

Är lite sugen på att sticka ner till Lucksta ikväll. Klara kommer till sin fader och han inte träffat henne på aslänge. Men vet inte hur det blir med det, penny kanske inte ens vill att jag kommer, eller vad tror ni hahah? ;) Är jag verkligen så hemsk? ;)

Jag för tillfället, brukar verkligen aldrig ha mössa haha!


Aja nu ska jag ut och elda, vi hörs puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0