Godmorgon!

Godmorgon Godmorgon! :)

Nu ligger jag här i min älskade säng. Lyssnar på The Baseballs och bara chillar. Har nyss städat, haha, helt självmant! ;) Mamma sa inte till mig, *stolt*.
Klev upp typ halv tio-tio, jag som skulle sova länge -.- Men nää jag blev uppryckt tidigare än tidigast! :o
Idag tror jag det bara blir en slappdag här hemma. Ganska skönt, har inget som måste göras. :)

Ikväll får vi se vad som händer, har ingen lust att stanna hemma hela helgen.
Kanske gör en hiss & diss lite senare, får se. Men nu ska jag nog duscha! puss


at this very moment, euw haha!

Kommentarer
Postat av: Jesperveronica

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-01-29 @ 20:42:44
URL: http://jesperveronica.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0