Godmorgon! :)

God morgon gott folk! Klockan är strax efter nio och jag är vaken!!:o Blev väckt för en halvtimme sen av christoffer, onda ögat på han... Och sen kunde jag inte somna om...

Jaha, idag mår jag iallafall bra! Har dock sprängande huvudvärk, får se om jag klarar dagen haha. Närå men det är sjukt jobbigt, och jag är otroligt ljuskänslig så det är en plåga bara att titta på dataskärmen. Inget illamående nu, men är fortfarande trött och slut efter gårdagen :( Tänkte gå ner och käka något nu, förhoppningsvis får jag behålla det. Men har inte kräkts sen två igår så det tror jag säkert.

Skriver lite senare, puss!


Kommentarer
Postat av: Ibrahimirmelin

Great site. Keep doing.

2010-12-21 @ 15:51:46
URL: http://ibrahimirmelin.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0