hemma från komfirmationssaken!

Haaalojj
Nu är jag hemma från konfirmationssaken. Hade nån gudstjänst, åt äckliga papperskex och kollade på en film sen konfirmationslägret. Haha, men som tur var hade filmerna från vårat läger kommit bort så det var typ bara klipp från matforslägret. Hehe, annars hade folk fått se hemska syner, hövva! Men gud vad jag saknar konfirmationen! :') Hihi, mysigt!

Har nyss duschat & kollat på Bones. Så jävulskt dåligt program, heeelt värdelöst.
Bussen kom förresten inte förut. Den ska komma tio i sex, men snökaos som det är så kom den inte, och jag stog ute och väntade i typ en halvtimme.. Jippie.. Men min kära moder kunde iaf skjutsa oss till kyrkan.

Nu ska jag snart sova, är äckligt trött. Imorn ska vi åka och kolla på Hedbergskas vårshow med klassen, skönt o slippa skolan. Aja gonatt pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0