hemma från träningen

Hej alla glada!
Nu har jag nyss kommit hem, eller aa, jag har hunnit duscha oxå. Gud vad härligt det var o dansa idag kan jag lova er! :D
Och nu ska man äntligen få sova. Haha, har varit så sjukt trött idag! Men egenligen var vi ju inte vakna sådär överdrivet länge heller?! Haha.
Imorgon äre skola, usch jag har verkligen ingen lust med skola. Nej säger jag bara! Har dessutom skridskor på idrottslektionen. Kuuuuul...not. Men men, det som inte dödar, det härdar, som man brukar säga.
Efter skolan blire förhoppningsvis la staden med flickorna. Är i stort behov av påfyllning i garderoben känns det som.. Heheh.. men nu måste jag sova så jag inte är värsta zombien imorn bitti! Haha, eller.. ja det kommer jag ändå men..
aja, gonatt!
pussss

Kommentarer
Postat av: Jonasmaiken

Nice site, keep up the good work!

2010-12-22 @ 16:41:58
URL: http://jonasmaiken.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0