hiss & diss

HEJ ALLA GLADA!
Eller.. jag är glad iallafall! Har egentligen inget att vara glad över meeeeeen, det är jag iaf.
Dagen har gått jättefort, men slutade två så det var väl inte så konstigt.
När jag kom hem tog jag det ganska lugnt, tog en dusch, skönt! Sen blev det full fart på mig och jag städade typ hela huset!? Haha, vad har hänt med mig? Nädå, men dammsög, gick ut med hunden och sen städade jag undan i köket, alltså... det behövdes verkligen! Så sjuukt mycket disk, massa kastruller och plåtar, sånt som bara står och tar plats. Plus att vi har ett så opraktiskt kök så det är ingen som orkar diska om det står där, man tappar lixom lusten...
Nu ligger jag här i min säng och lyssnar på musik. Förresten, jag tappade ju en påse med underkläder på stan igår. Men det hade jag tydligen inte gjort utan den låg tydligen i Pennys väska av någon anledning hahah! Men nu har jag iaf fått tillbaka mina underkläder för 43 spänn! ;) Bra o ha lixom hahaha.

Tänkte köra lite hiss&diss nu ja. Inte direkt gjort det, alltså riktigt förut.

Men innan det
Dagens låt:

Jizz in my Pants - The Lonely Island
Haha, har haft den tidigare men den är typ... bra ;)

Dagens youtubeklipp:

Hahaha såg i helgen, sjuk man/kvinna?!




Börjar dissa ;)


1. Ihärdiga, otroligt dryga personer.

Okej, ni bara måste ju hålla med mig! Typ att om man får tex ett sms av den här suckar man djupt. åh vad less jag blir på vissa. Men man kan ju inte säga rakt ut bara "nä men jag orkar verkligen inte med dig nå mer"
Hur ska man göra lixom? Det bara suger med ihärdiga personer som är sjukt tråkiga...

2. ATT DISKA STEKPANNOR!
Jag höll verkligen på att bryta ihop när jag diskade stekpannorna idag! Jag hatar det! Hahaa, vilket i-landsproblem... men man vet lixom inte hur man ska hålla i dom och den bara bankar och slår i diskbänken, låter som en kamelhjord som har race på plåttak typ?! Och så tappar man stekpannshelvetet för att dom är så fruktansvärt tunga. Och så skvätter det vatten, överallt! Sen lukten! Om det är nån stank som får mig att vilja kräkas är det lukten av stekfett! Fyfaaaaan säger jag bara! :o hahahahaha.

Euw..
Observera min snygga diskborste!

3. Min trasiga iPod & plattång
Faaaaaan! Jag har haft min iPod i en månad och nu vägrar den starta helt plötsligt! Och det skumma är att jag inte gjort nåt speciellt med den! Alltså jag har inte tappat den, klivit på den eller något sånt! Jävla skitsak. Och nu vet jag ju fan inte hur jag ska göra eftersom jag fick den av pappa, som skickat den från tyskland. Så antingen får jag skicka tillbaka den så jag får en ny, eller typ lämna in den på lagning och se vad som händer, eller typ vänta tills sportlovet då jag & Moa ska ner till tyskland. Ja jag vet inte...
Sen plattången.. Fan vad less jag blev när den gick sönder! Dock har jag haft den i två och ett halvt år.. och den var rätt sliten x) Men ändå! Det suger.





1. dombästa

I brist på annat att hissa... ;) Nej då, men det är sjukt vad skoldagarna blir så mycket roligare med er!


gammal bild, med ack så klockren.

2. Mina Videoinlägg!
Hahaha, har kollat igenom mina videobloggar nyss, men guuud vad jag låter ful hahahaha! Jag låter helt efterbliven! Men det är just det som jag garvar så mkt åt, så var bara tvungen att hissa dom! Kanske ska göra ett till snart. Eller hur Victor?

3. Pennys musiksmak.
Okey, vissa tillfällen äre ingen hundrapoängare, men ibland gillar man din musik starkt Penny haha! Typ lever på din spotifylista för tillfället.. Jag lyssnar aldrig på min längre, lägger aldrig till ny heller. Har typ smurfarna på den..? Hör mycket hellre på andras, lixom roligare haha. Nån som vill skicka?
Behöver lite fler, men penny, din lista gillas!


Men nu ska jag käka!
Blir nog ett inlägg lite senare
pusss

Kommentarer
Postat av: :D:D:D:D:D:D::D:D:D

åååååååhh tack amanda :D Min smak är grym!

2010-01-26 @ 18:11:54
URL: http://pennyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0