HUGALIGEN! :o



Ja är sjukt uttråkad så jag sitter bara o redigerar massa bilder jag hittar på datorn. Dagen har spenderats i soffan med min bästa vän Mr. Television med det ena dåliga programmet efter det andra. Huvudet värker fortfarande och jag har sjukt ont i nacken av någon anledning. Hemskt!

Jag försökte laga makaroner förut, men jag är helt enkelt inte ämnad att befinna mig i köket, och jag är verkligen inte ämnad att laga mat! Dom blev sjuukt äckliga, jag åt typ tre tuggor sen ville jag bara kräkas. (Men som tur var gjorde jag inte det haha!) Försökte lura i brorsan resten men han ville inte ha det, hehe... ;)

Nu sitter barnen brevid mig i soffan och kollar på nåt hemskt barnprogram, tycker att alla barnprogram är läskiga nuförtiden! :o Men lyssna på dom dubbade rösterna! Dom måste ju vara psykiskt sjuka eller nåt! Och deras skratt är ju ännu värre! :o Man får ju mardrömmar! Tycker synd om barna!



Några exempel på creepy skratt där man verkligen hör att dom som skrattar inte tycker att det är ett dugg roligt. Att man inte la märke till sådana här läskigheter när man var mindre?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0