I datasalen :)

Hallojsan!
Haha fan vilket fult ord... Hallojsan... :D
Är på värsta skumt humör idag. Hehe, sitter i datasalen nu på tekniken och ska göra något shit med PowerPoint. Men det är inte PowerPoint utan det är typ wannabe PowerPoint, typ OpenOffice nånting. Pallaaaaa. Jag vet inte vad jag ska skriva om! :o Det suuuuger. Tänkte ta radion först med det var för mzcket fzsik inblandat med alla radiovågor så jag skippade det, blä. Fysik klarar jag bara inte av!
Jag ska göra om hårblåsare!!
HAHA! Fick en av mina otroliga geni-snilleblixtar! Dom kan väl inte vara så krångliga.. eller? Aja.
Juste! Min plattång är sönder :'( buhuhu! Efter två och ett halvt år flitigt användande är den inne på sin sista... öh.. rond? Vad säger man? Aja. Stackars mig! Kommer inte kunna fixa håret förrän jag köpt en ny. Och det har jag inte råd med! Min ekonomi går inte ihop längre..... :( Eller jo det gör den, men inte tillräckligt haha!

Min morgon har varit hemsk btw! Eller ... Den var bra ända till mamma kom in och klagade på att hon hade för ont i sin fot för att kunna gå ut med hunden! :( ÅÅh! inte bra! Jag vet inte varför, det blev bara skitdåligt efter det, allting! USCHAAAAAAAAAAA -.-

Men när man kom till skolan blev det lite bättre. eller ja, förutom att min iPod helt plötsligt bara lagt av!?! Det går bara inte igång! :o Uffa.. Efter skolan ska man till stan men Penny och kanske Hanna :) Mysigt, behöver lite nya kläder nu när jag fått pengar.
Men nu ska jag försöka koncentrera mig på hårfönen.. Vi hörs när jag kommer hem :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0