Lördaag

Hallihallågubbarsmå!
Blogg.se har typ dampat hela dagen så jag har inte kunnat blogga nånting! :@
Tycker blogg.se dampar lite väl ofta nu! Typ hela tiden?! LEEESS på DEEEET!!
Jaja, idag har det ändå inte hänt så mycket, var in till stan och handlade en massa mat men mamma & Anders. Kom hem, kollade på High School Musical med syrran. HAHA hon sa att Zac var snygg! Hon är typ 5 år gammal?! Hahaha, aja, sen käkade vi middag och sedan dess har jag suttit här typ.
Bokat tågbiljetter nu, så på fredag bär det av till gävle till farfar. På lördag ska han springa nåt lopp i Stockholm så då ska vi dra ner till Ekerö och sova där, kul och träffa några fler i släkten! :) Var himla länge sedan! Haha, jag diggar min släkt på pappas sida. Tänk att vuxna kan vara så coola :)

Nu har jag inget mer att skriva om, ska inte plåga mina kära läsare med alltför mycket skit haha!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0