mm

jag har insett....

att jag vill - vara med någon utanför famlijekretsarna nu. 
att jag har - alldeles för lite kläder på mig, brr!
att min senaste kyss -  var ett bra tag sen, haha.
att jag lyssnar mest på - penny spotifylista ;o
att jag funderar på - att stänga datorn, eftersom jag gör typ ett inlägg varje halvtimme?!
att jag pratar – lite väl mycket
att jag inte gillar –  när folk ger otydliga vibbar
att min första riktiga kyss – var i en källare för typ 5 år sen
att jag avskyr när folk snackar - bullshit
att kärlek är –  vad man gör det till
att jag gillar att – gosa
att jag alltid kommer att –  älska
att jag är hemligt förälskad i – hihi!
att sist jag grät var –  faktiskt ett bra tag sedan :)
att min mobiltelefon är –  någonstans, vet inte riktigt var
att när jag vaknar på morgonen –  vaknar jag oftast på dåligt humör haha.
att innan jag går och lägger mig –  säger jag godnatt
att idag har jag – gått i skolan, fixat håret, eldat, skalat potatis och bloggat
att jag just nu tänker på -  en snygg jävla pojk
att i kväll ska jag –  mysa med familjen, eller ... aa ...
att i morgon kommer jag – sova läääänge, sen vill jag va med nån!
att jag hoppas – att det blir som jag tänkt mig, vilket det oftast inte blir
att jag verkligen vill - ha en kram! :)


Kommentarer
Postat av: christian

jag vet att du tkr att jag är snygg :D

2010-01-29 @ 18:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0