mmondayy, ssnabbiss

Tjenispenis!
Jo idag blev det inte mycket till bloggande av den enkla anledningen att jag knappt varit hemma idag :)
Klev upp tidigt (braa amanda!) och sen vare skola som gällde fram till halv fyra, suck. åkte hem, käkade middag, och åkte på träning i matfors(kulkul). Det är i stort sett det som hände idag hah! :) Nu ligger jag nyduschad i sängen och bara myser, ska strax sova. :) Haha, min dag har faktiskt varit jävligt rörig kan man säga, mitt humör har skiftat nåt så jävulskt mellan att vara hysteriskt peppad till typ down under bottom .. :) Nja kanske inte riktigt men snäppet intill! Gonatttttt pussssssss


jaa hörnini, det blir nästan aldrig riktigt som man tänkt sig..
Dagens låt
Black velvet - Alannah Myles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0