onsdag

shashaaa!
Dagen har flytit på bra trots att två små barn varit sjuka idag ;) Haha, inte gjort något speciellt idag, haft bild i två och en halv timme typ. dryyyygt... Men men..

Ikväll ska jag sticka ner till matfors, är en liten "återträff" med konfirmationen ;) åh, saknar den faktiskt lite. Det som var så mysigt! Ska kolla på en film från komfirmationslägret. Hahaha, dom kom typ in och filmade oss på morron när vi låg och sov, kuuuul hahaha! Vet inte om jag vill se den... x)

Nu sitter jag och snackar i telefon med Christoffer, får lite smådamp på han... Är på konstigt humör, får utbrott snart ju haha! Hmm, men nu kommer la familia hem så ska väl gå ner till dom och störa dom med min närhet typ.


dagens låt/youtubeklipp:


HAHAA, så sjukt ful video! Han ser ut och vara typ... tolv? och hon kanske fyra år äldre?
hahaha aja vi hörs sen när jag kommer hem puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0