onsdag, vad händer med mitt liv? :o



Tjena! Shit vilken seg dag det har varit idag ;o mina dagar går så sjuuuukt långsamt nuförtiden :) Och det värsta är att jag gör verkligen ingenting åt det.. och det suger. :) Idag när jag kom hem, åt jag en knäckemacka, för ovanlighetens skull, och sen la jag mig bara ner på soffan och slocknade :) Skönt som fan, men varför undrar man? Jag var inte ens trött!? Sov nästan en och en halv timme helt utan anledning.

Jag vet verkligen inte vad jag gör med mitt liv.. Jag gör ingenting! :) Ingeting händer! Vare sig jag vill eller inte. Jag bara är... Visst kan det vara skönt ibland men det är sjukt drygt efter ett tag vill jag lova.. Ända sen jag kom hem från nyårsfirande och det, så slutade mitt liv att existera typ. Jag vill att något ska hända!!

Nu sitter jag här... igen. Och funderar på vafaaan i helvete (ursäkta mig för dagens alla svordomar!) jag ska ta vägen. Inget är kul längre typ... Bläääääääääää. Sitter och poppar Madonna för tillfället. Hon gör mig glad, tantaluran, haha! :D Närå, men får en kick av vissa låtar..

Slänger in en dagens outfit för att jag inte har något bättre för mig.


Haremsbyxor köpt i Tallin
Tshirt köpt på båten
Huvtröja Cubus

Sorry för den sjukt märkliga hållningen jag har, men var nyvaken haha!

Nu ska jag gå och stryka en tröja eller nåt, fick lust att välja kläder till imorn. Får se vad det blir...
Usch&Fy! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0