Söndag, myys :)

Hejhej bloggen! :) Blev väckt vid elvatiden av Christian, men vägrade kliva upp då så jag låg och drog mig till typ tolv.
Gick ner och upptäcker att ena bilen är borta och det är helt dött i huset. Men mamma satt som tur var och jobbade i köket, så helt alone var man inte. ;)
åt massvis med frukost! Haha, ibland är det underbart att bara.. äta!
Hahahaha, satte mig och gluttade lite på The X-effect och Dancer Your Ass Off. Mysig söndagsmorgon! :)



Ikväll är vi bjudna till njurunda på middag hos nån jag inte har nån aning om vem det är. Sen efter det blir det träning för min del. Härligt! Men nu ska jag fixa mig, måste hinna plugga också, vi hörs kanske senare, kanske ;)
puss!

Jag just nu, osminkad och nyvaken, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0