stan

Ahmen tjänaree! Nu är jag hemma från stan med flickorna. Blev en riktigt mysig dag faktiskt! Slutade dock halv fyra, men det kämpade man sig ju igenom, tuff som man är. ;)
Fick dessutom tillbaka mitt biologiprov jag gjorde i fredags, det som jag satt i två timmar med, och fick mvg! Blev så sjuuukt glad! :D
Aja, efter skolan stack jag Hanna och Penny in på stan, shoppa lite, käkade, och sen drog vi en sväng till två bleka kompisar. Fail på det, ser ut som en kräfta hah!
Plus att när vi var inne i stan lyckades jag tappa en påse från cubus! ååh fail, var underkläder där i hahaha! Men men, hade inte lagt ut så där speciellt mycket pengar på de så det är lugnt... Men ändå, hahah fail.


Baslinne från gina, och nåt impulsköp från Carlings, typ en ganska stor tshirt :)



Helt allvarligt! Den här tröjan har jag kollat på sen i november.. förra året! Men den har lixom kostat fyrahundra, och det har jag inte varit beredd att lägga på en fucking tröja haah! och nu när jag kilar in på carlings har dom sänkt den till tvåhundra! åh, lycklig tjej.



lite underkläder och en halsduk från gina


men nu ska jag sova, pussss


Kommentarer
Postat av: Abdullahiamalie

Nice site, keep up the good work!

2011-05-18 @ 07:25:41
URL: http://abdullahiamalie.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0