torsdag, sjuk :(

Hejhej...
Jag är sjuk :( Fyfan vad jag hatar o va sjuk! Speciellt kräksjuk eftersom det värsta som finns är att kräkas. Det finns tamesatan inget vidrigare!

Det började imorse redan när jag vaknade med att jag kände mig konstig, inte riktigt illamående men med en jättekonstig känsla i magen. Jag misstänkte på en gång att det kunde vara kräksjukan eftersom både brorsan och mamma har legat sjuka i ett par dagar.. Men jag intalade mig, som jag gjort hela veckan, att jag inte fick bli sjuk nu! Jag klev upp och fixade mig men sen insåg jag att det är ingen idé att försöka, så jag sa till anders att jag inte kan gå på skolan. Och här sitter jag nu, i soffan med täcke och kuddar. Försökte sova en stund förut men det blev inte av, var redan för vaken. Och nu är det för ljust ute haha. Kräkts tre gånger nu sen halv åtta.. Ogillas.

Hoppas det inte blir mer. Sist jag hade kräksjuka gick jag ner ohyggligt mycket i vikt, har ingen större lust med det.

vihörs

Kommentarer
Postat av: Gustavmolly

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2011-02-07 @ 11:56:17
URL: http://gustavmolly.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0