tråkig kväll.

*Vad har män och moln gemensamt? När de dunstar blir det en bra dag.

*Vad är en man i saltsyra? Ett löst problem

*Vad säger en man som som sitter i vattnet till midjan? Det här går över mitt förstånd.

* Vad är skillnaden mellan en man och yoghurt? I yoghurt finns det kultur.

*Vad kallas män som mist 90% av sin intelligens? Änkemän

*Varför finns män över huvudtaget? För att vibratorn inte kan klippa gräsmattan.


Haha klockrena.. Mitt humör har svängt upp och ner och hit och dit idag. är glad för tillfället, men just nu har jag så tråkigt att jag har tamefan lust o gå o hänga mig snart..


Kommentarer
Postat av: Christian

Tack? :o

fast det är nog rätt

2010-01-06 @ 20:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0